PUUVILJATOITUMINE JA OOMEGA RASVHAPPED

 Konspekt 20lk, erinevad viited, autorid, raamatud.

Kospekti tellimine 84silleke@gmai.com - hind 8 eur

Ära kunagi näe haigust vaenlasena, nagu näeb seda tänane ravimitööstus. Näe selles
indikaatorit, võimalust muuta oma elu.
Siit tulenebki, et paljud süüdistavad puuvilju oma läbikukkumistes. Ebamugavaid ja
ebameeldivaid eliminatsioone pannakse puuviljade süüks, kuna puuviljadega alustades eemaldatakse eliminatsiooni tõkestanud piirded. Rafineeritud ja töödeldud toit hoiab puhastumist tagasi, puuviljad annavad sellele rohelise tee. Essie Honiball ( video 86 aastasest Essie´st
http://www.youtube.com/watch?v=FCwGlT9uY0M ) kirjutab oma raamatus „I Live onFruit“:

--------------------------
Andre Simoneton jagas toidud nelja gruppi. Inimene vibreerib 6500 angstromi juures.
Värske piim vibreerib inimesega sarnaselt 6500 angstromi juures, kuid kaotab peaaegu 90%
24 tunni möödudes. Piim on loodud lapsele kasvuks ja seda otse rinnast suhu. Piim ei ole
mõeldud kokku puutuma valguse ja õhuga. Seega on täiesti usutav, et teatud tundide jooksul
kaotab piim oma jõu. Pastöriseerime viib vibratsiooni nulli nii piimal, mahlal jt toitudel.

-----------------------
Jan Dries oma raamatus „The Dries Cancer Diet“ kirjutab, et mida enam biofootoneid
(valgusenergia ühikuid) on toidus, seda kõrgem on toidu kvaliteet. Dries usub, et footonite
kogus on toidus väga oluline, kuna footonite kiirgus on elus jõud – kiirgav. Dries kasutab
terminit BEV (bio-energetic value) – bio energeetiline väärtus. Dries järgi on metsikute ja
troopiliste puuviljade BEV kõige suurem. Aedviljadel on tunduvalt madalam footonite
intensiivsus. Metsikud ja troopilised viljad on vähem aretatud ja seetõttu on just neil väga
kõrge BEV.

--------------------------
Samuti ei ole üldse selge DHA ja kala omavaheline ühendus. Ainuüksi British Medical
Journal 2006 aastal avaldas, et 48 uuringut 36,913 osalejaga ei näidanud mingit kasulikku
efekti kardiovaskulaarsetesse haigustesse suremisel. Selgemalt pika ahelaga oomega-3 (EPA
ja DHA) rasvhapete lisamisega dieedile ei saavutatud mingit vahet suremuses võrreldes
platseebo gruppidega. Märgiti kusjuures, et lühikese ja pika ahelaga oomega-3 rasvhapete
lisamisel „Kliiniliselt olulist kahju ei täheldatud.”
---------------------------
Veel üks kummaline fenomen, mis on seotud DHA-ga ja ka teiste selliste toidulisanditega,
mille kohta eksperdid märgivad, et uuritud ei ole piisavalt, kuid nad ikkagi soovitavad. Sellel
ei ole mingit mõtet. Kui ekspert ise ARVAB, et DHA lisand parandab tervist siis on tore. Aga
kui ta soovitab seda teistele – on inimestel vaja teada mitte ARVAMUST, mis ei baseeru
ühelgi korrektsel teaduslikul uuringul. Ekspert peab omama ülevaadet kõigist selle ala
uuringutest - on vaja omada ülevaadet uuringutest, mis puudutavad tema poolt soovitatud
vitamiini või mineraalaine lisandit. Eriti kahjulikena on näidanud ennast A vitamiini, beeta
karoteeni, E vitamiini lisandid. Arstidel on vaja patsiendile lisada, et uus toidulisand võib
peale täiendavaid uuringuid täiesti läbi kukkuda.