Erinevad küsimused ja soovid, erinevad vajadused. Panime kokku ühe kursuse, mis oleks huvitav vanadele:) ja vajalik uutele tulijatele. TERVIK ehk WHOLE Ly juures Elja talus 26. mail, algusega kell 11.00.
Teeme palju erinevat toortoitu (kuna toorkook on jätkuvalt populaarne, siis proovime kahte uut kooki - millest üks on täiesti puuviljadest valmistatud), konspektis on ka erinevad menüüd: algajatele, üleminekuks, ja suvised-talvised variandid. Samuti vaatame sportlase ja tugeva treeninguga inimese toortoitumist: sportlase menüü. Päikese, liikumise, une kaasmõju toidule.

 

Söödavaid lilli toidu sisse

 

Kursusel vaatame veel :
Palju aastakümneid me peaksime elama oivalise tervisega? Tavateadus, mis püüab vastata neile ja teistele küsimustele, baseerub sellele, mis on levinud. Kuid see, mis on levinud ei tähenda seda, mis on loomulik. Ükski ülaltoodud küsimustest ei saa olla tavateaduse poolt tõeselt vastatud, kuna nende uuringute kese on alati suunatud inimestele, kes on standardsed ehk väga ebaloomulikud oma dieedilt ja elustiililt. Me ei saa kasutada oma potensiaali, kui me ei tea, mis me oleme, millest me oleme tehtud ja milles seisneb meie olemine.

TOORTOIT-ISUD-ÜLEMINEK
Pane oma nimekirja, et loobud küpsetatud toidust. Ja kõigepealt, millest sa kohe märkad end pidevalt mõtlemast – eks ikka küpsetatud toidust. Ja nagu vanasõnagi ütleb – sa saad seda millele keskendud. Nii, et sa valmistad omale hunniku toortoitu, mis näeb välja ja maitseb nagu sinu lemmik küpsetatud toit, selle asemel, et muuta oma mõtlemist toidust ja olla rohkem vastuvõtlik sellele, mida sinu keha tegelikult vajab. Sa võid ka jätkata toortoidu hõrgutiste tarbimist rämpstoidu hõrgutiste asemel, et täita oma emotsionaalseid vajadusi, selle asemel, et tegeleda oma tõeliste vajaduste ja emotsioonidega.
Kõige aluseks on fakt, et toit on kütus. Loomulikult on kütus oluline, sest tankides valet kütust võib sinu liikumine seiskuda. Need, kes teavad, mis juhtub diisli tankimisel bensiiniga käivasse autosse – saavad minust hästi aru. Aga paljud, kes muutuvad “toortoidulisteks” tervislikel põhjustel ja kes siis jätkuvalt hoiavad oma mõtted ei millelgi aga tervislikud põhjused ja toit hoolitsevad selle eest, millele inimene keskendub. Selle asemel, et võiks keskenduda millelegi, mis oleks aluseks nende tervenemisele.
Selle “ei midagi” asemel, võiks hakata keskenduma sellele, kuhu elus tõeliselt tahetakse jõuda. Hakake tegema nimekirja asjadest, mida soovite teha ja kohtadest, kuhu tahate minna, seejärel kaardistage oma teekond ja kõik see, mida sel teel võib vaja minna. Ja hakkake minema

PÄIKE
Ultraviolettkiirgus:
Parandab elektrokardiogrammi
Alandab vererõhku
Parandab südame tööd
Korrigeerib kolesterooli taset
Tasakaalustab veresuhkrut
Suurendab glükogeeni varusid maksas
Parandab keha vastupidavust infektsioonidele (tõstes lümfotsüütide&fagotsüütide indeksit)
Parandab hapniku liikumise võimet veres
Parandab nahainfektsioonide vastupanuvõimet
Suurendab inimese stressitaluvust
Aitab vähendada depressiooni

Tüüpiline tubane eluviis, liighappelise toidu tarbimine, tundide kaupa silmi kuivatava TV vaatamine ning palju teisi stressifaktoreid kahjustavad meie keha rakke. Pikaaegne UV valgusest eemalehoidmine (isegi lastele antakse UV kaitsega prillid) võtab silmadelt võimaluse iseennast taastada ja parandada. Järjest suureneva silmahaiguste kasvu taga on üheks olulisemaks info, et päike on kahjulik. NIISIIS mitte D vitamiini vaid päikese kiirgus aitab tervisele kaasa. lisand ei kiirga mingit päikest sinu kehas.

SINU HORMOONSÜSTEEM töötab KOOS PÄIKESEGA, mitte laboris tehtud vitamiiniga


UNI
Maitseb magus, paljud ei mõtlegi, et just uni aitab meid ülemineku ajal ja rasketel aegadel. Uni aitab toortoidule üle minna ja tervise tasakaalustada.

LIIKUMINE
Triatloni ja Ironmani võistluste võitja Brendan Bazier on võtnud kätte ja kirjutanud palju kehast ja toidust ja treeningutest.

Registreerume ette, toidukoguste jaoks. Hind 18 eur (lapsed tasuta). 84silleke@gmail.com